Czas realizacji z usługą grawerską do 5 dni roboczych od akceptacji projektu. Potrzebujesz zamówienia szybciej? Wybierz dostawę ekspres

Usługa Ekspres

Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej?

Usługa ekspres gwarantuje możliwość realizacji zamówienia produktów w przyśpieszonym terminie, wysyłka nawet tego samego dnia, a towar spersonalizowany poniżej 3 dni roboczych (zamówienie złożone do 12:00) po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym. Dopłata za usługę expres to tylko 30% wartości zamówienia.

W celu zamówienia usługi expres prosimy podać datę otrzymania zamówienia (3 etap koszyka w formularzu zakupowym) oraz o wybór "Dostawa EKSPERS" podczas składania zamówienia (przelicznik 30% wartości zamówienia ukaże się przy metodach płatności).

Zamówienia ekspres są przyjmowane do realizacji na ten sam dzień roboczy, złożone nie później niż do godziny 12.00 danego dnia - prosimy uwzględniać te terminy przy planowaniu zakupów.

Warunkiem wykonania zlecenia EXPRES jest akceptacja przesłanego pocztą elektroniczną projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania u grafika zajmującego się zleceniem.

 

Jak zamówić usługę ekspres?

1. Dodaj produkty do koszyka

2. W koszyku wybierz metodę dostawy: DOSTAWA ESKPRES

3. Obok metod płatności ukaże się przelicznik 30% wartości zamówienia

4. Kliknij w prawym dolnym rogu "zamawiam" 

5. Zaloguj się lub zakupy bez rejestracji "złóż zamówienie"

6. Wypełnij formularz zakupowy i w polu "data" lub "uwagi" wpiszę datę, w której chcesz otrzymać zamówienie

7. Kliknij "podsumowanie"

 

Przykłady zamówień z produktami personalizowanymi

Sytuacja 1. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 10:20. Wysyłka zgodnie z harmonogramem we wtorek.

Sytuacja 2. Zamówienie złożone w poniedziałek o godz 15:00 przez sklep  internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 12:00) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek

Sytuacja 3. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (akceptację potrzebujemy do 20 min od przesłania projektu) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek

 

Przykłady zamówień bez personalizacji

Sytuacja 1. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie opłacone. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę.

Sytuacja 2. Zamówienie złożone w środę o 16:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 14:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek

Sytuacja 3. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie nieopłacone, przesłanie potwierdzenia zapłaty o 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (potwierdzenie zapłaty potrzebujemy do godz 14:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl