Usługa Ekspres
Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej? |
Usługa ekspres gwarantuje możliwość realizacji zamówienia produktów w przyśpieszonym terminie, wysyłka nawet tego samego dnia, a towar spersonalizowany poniżej 3 dni roboczych (zamówienie złożone do 12:00) po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym. Dopłata za usługę expres to tylko 30% wartości zamówienia.
W celu zamówienia usługi expres prosimy podać datę otrzymania zamówienia (3 etap koszyka w formularzu zakupowym) oraz o wybór "Dostawa EKSPERS" podczas składania zamówienia (przelicznik 30% wartości zamówienia ukaże się przy metodach płatności).
Zamówienia ekspres są przyjmowane do realizacji na ten sam dzień roboczy, złożone nie później niż do godziny 12.00 danego dnia - prosimy uwzględniać te terminy przy planowaniu zakupów.
Warunkiem wykonania zlecenia EXPRES jest akceptacja przesłanego pocztą elektroniczną projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania u grafika zajmującego się zleceniem.
Jak zamówić usługę ekspres? |
1. Dodaj produkty do koszyka
2. W koszyku wybierz metodę dostawy: DOSTAWA ESKPRES
3. Obok metod płatności ukaże się przelicznik 30% wartości zamówienia
4. Kliknij w prawym dolnym rogu "zamawiam"
5. Zaloguj się lub zakupy bez rejestracji "złóż zamówienie"
6. Wypełnij formularz zakupowy i w polu "data" lub "uwagi" wpiszę datę, w której chcesz otrzymać zamówienie
7. Kliknij "podsumowanie"
Przykłady zamówień z produktami personalizowanymi |
Sytuacja 1. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 10:20. Wysyłka zgodnie z harmonogramem we wtorek.
Sytuacja 2. Zamówienie złożone w poniedziałek o godz 15:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 12:00) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek
Sytuacja 3. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (akceptację potrzebujemy do 20 min od przesłania projektu) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek
Przykłady zamówień bez personalizacji |
Sytuacja 1. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie opłacone. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę.
Sytuacja 2. Zamówienie złożone w środę o 16:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 14:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek
Sytuacja 3. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie nieopłacone, przesłanie potwierdzenia zapłaty o 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (potwierdzenie zapłaty potrzebujemy do godz 14:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek