Usługa Ekspres
Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej? |
Usługa ekspres gwarantuje możliwość realizacji zamówienia produktów w przyśpieszonym terminie, wysyłka nawet tego samego dnia, a towar spersonalizowany poniżej 3 dni roboczych (zamówienie złożone do 12:00) po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym. Dopłata za usługę expres to tylko 30% wartości zamówienia.
W celu zamówienia usługi expres prosimy podać datę otrzymania zamówienia (3 etap koszyka w formularzu zakupowym) oraz o wybór "Dostawa EKSPERS" podczas składania zamówienia (przelicznik 30% wartości zamówienia ukaże się przy metodach płatności).
Zamówienia ekspres są przyjmowane do realizacji na ten sam dzień roboczy, złożone nie później niż do godziny 12.00 danego dnia - prosimy uwzględniać te terminy przy planowaniu zakupów.
Warunkiem wykonania zlecenia EXPRES jest akceptacja przesłanego pocztą elektroniczną projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania u grafika zajmującego się zleceniem.
Jak zamówić usługę ekspres? |
1. Dodaj produkt do koszyka i sprawdź zawartość koszyka:
- Znajdź produkt, który chcesz zamówić i dodaj go do koszyka
- Przejrzyj produkty w koszyku, upewnij się, że ilości i szczegóły są zgodne z Twoimi oczekiwaniami
2. Wybierz sposób dostawy
- Wybierz opcję dostawy dostawa ekspres. Więcej informacji o dostawach (kliknij)
- Zwróć uwagę na koszty i czas dostawy (pamiętaj, że przy dostawie ekspres przelicznik 30% ukazuje się przy metodach płatności)
3. Wybierz metodę płatności
- Wybierz preferowaną metodę płatności, np. przelew internetowy, przelew tradycyjny lub faktura terminowa. Więcej informacji o metodach płatności (kliknij)
4. Wprowadź dane kontaktowe i adresowe:
- Wypełnij formularz z danymi, jeśli nie jesteś zalogowany
- Wybierz opcję paragonu (dla osób fizycznych) lub faktury (dla firm, urzędów, stowarzyszeń, fundacji itp.)
- Jeśli dane dostawy są inne niż dane do faktury kliknij "dostawa na inny adres"
5. Zgody i regulaminy
- Zaznacz wymagane zgody, takie jak akceptacja regulaminu i polityki prywatności oraz akceptacja, iż w przypadku produktu personalizowanego nie ma możliwości odstąpienia od umowy
6. Termin ostateczny (deadline)
- Dodatkowe pole informacyjne dla nas o najpóźniejszym terminie, w którym chcesz otrzymać paczkę, np. w związku z datą wręczenia nagrody. Jeśli to możliwe, dołożymy wszelkich starań, aby się dostosować. Więcej informacji o terminach realizacji (kliknij)
Przykład:
7. Złóż zamówienie
- Po sprawdzeniu wszystkich szczegółów kliknij "Złóż zamówienie", aby potwierdzić zakup
Gotowe! Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia
Przykłady zamówień z produktami personalizowanymi |
Sytuacja 1. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 10:20. Wysyłka zgodnie z harmonogramem we wtorek.
Sytuacja 2. Zamówienie złożone w poniedziałek o godz 15:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 12:00) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek
Sytuacja 3. Zamówienie złożone w poniedziałek o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy środa. Projekt przesłany do akceptacji o godz 10:00. Akceptacja projektu o godz 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (akceptację potrzebujemy do 20 min od przesłania projektu) - wysyłka byłaby w środę z dostawą na czwartek
Przykłady zamówień bez personalizacji |
Sytuacja 1. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie opłacone. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę.
Sytuacja 2. Zamówienie złożone w środę o 16:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Wysyłka zgodnie z harmonogramem w środę - NIEMOŻLIWE (zamówienie potrzebujemy do godz 12:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek
Sytuacja 3. Zamówienie złożone w środę o 8:00 przez sklep internetowy z usługą ekspres, ustalona data dostawy czwartek. Zamówienie nieopłacone, przesłanie potwierdzenia zapłaty o 17:00. NIEMOŻLIWE wysłanie zgodnie z harmonogramem (potwierdzenie zapłaty potrzebujemy do godz 12:00) - wysyłka byłaby w czwartek z dostawą na piątek