Ekspresowa dostawa: realizacja w 24h, a z grawerem w 48h! Wybierz dostawę ekspres

 

Regulamin

I. Informacje ogólne

§ 1

Sklep internetowy TrofeaSklep.PL, dostępny pod adresem www.TrofeaSklep.pl

Siedziba firmy Octo Signum sp. z o.o. znajduje się w Warszawie, przy ul. NA Uboczu 2/101.
Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 9512506730

§ 2

TrofeaSklep.PL prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie RP w zakresie sprzedaży odzieży sportowej, sprzętu sportowego, wszelkiego rodzaju trofeów. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

§ 3

Wszystkie produkty oferowane w TrofeaSklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

§ 4

Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

II. Składanie zamówienia

§ 1

Zamówienia można składać na 2 sposoby:

  1. Poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie internetowej TrofeaSklep.pl (24h na dobę, 7 dni w tygodniu)
  2. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@TrofeaSklep.pl (24h na dobę, 7 dni w tygodniu)

§ 2

Zamawiający zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, pod którymi możliwe będzie potwierdzenie zamówienia oraz kontakt. Brak tych danych spowoduje nie przyjęcie zamówienia do realizacji.

§ 3

Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia w TrofeaSklep.pl, otrzyma on odpowiedź (mailem lub telefonicznie) potwierdzającą przyjęte zamówienie i jednocześnie zostanie poproszony o potwierdzenie złożonego zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.

III. Sposoby płatności i wysyłka towaru.

§ 1

Płatności za towar zamówiony w TrofeaSklep.pl można dokonywać:

  1. Przelewem na konto.
  2. Przelewem online ( e-przelewy, blik ). Za pośrednictwem iMoje (BANK ING)
  3. Przelewy24.pl - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  4. Faktura terminowa do 14 dni dla urzędów i jednostek publicznych, samorządowych itp. 
  5. Gotówką i kartą przy odbiorze paczki za pobraniem ( Tylko stali klienci )

§ 2

W przypadku wyboru formy płatności przelewem zamówiony towar zostanie wysłany do Klienta niezwłocznie z chwilą wpływu środków należnych (w tym kosztów przesyłki) na podany wyżej numer konta. Zamówione towary są dostarczane na adres do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT zgodnie z przepisami prawa.

§ 3

TrofeaSklep.pl nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu. Wówczas, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przeciwnym wypadku, umowę uważa się za nieważną, a środki pieniężne, pomniejszone o koszty wysyłki podlegają zwrotowi.

§ 4

Klient ma możliwość w obecności spedytora (dostarczyciela), sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, należy w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny niezbędny do uznania reklamacji.

§ 5

Przy jednorazowych zakupach, których wartość przekracza 1 000,- PLN brutto koszty dostawy zamówionych towarów i/lub usług pokrywane są przez TrofeaSklep.pl

§ 6

Zamówiony towar wysyłany jest w ciągu 1-14 dni po udokumentowanym wpływie należnych środków. Zamówienia docierają do adresata w ciągu 2-14 dni, za pośrednictwem firm kurierskich DPD, UPS, GLS. TrofeaSklep.PL nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia ze strony firm kurierskich.

IV. Reklamacje

§ 1

Wszystkie towary zakupione w TrofeaSklep.pl objęte są gwarancją producenta na zasadach ogólnych takich jak w tradycyjnych sklepach. W przypadku wystąpienia wady, która nie powstała w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nie jest uszkodzeniem mechanicznym, należy złożyć reklamację.

§ 2

W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

§ 3

Produkty spersonalizowane (realizowane na specjalne zamówienie), na których został wykonany nadruk nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

§ 4

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient otrzyma towar pozbawiony wad lub w przypadku braku asortymentu otrzyma zwrot wpłaconej należności. Zwrotów należności dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanymi z regulaminem oraz zasadami funkcjonowania naszego sklepu prosimy o kontakt: (+48) 509-677-677 lub biuro@TrofeaSklep.pl

§ 5

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od
zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.”.

Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach
Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru.

§ 6

W przypadku zamawiania nadruków, reklamacji podlega tylko towar, który jest niezgodny z zamówieniem Klienta (np. nadrukowane zostały inne numery). W przypadku stosowania techniki sublimacji, odwzorowanie kolorów z zamówienia Klienta na materiale może odbiegać od oryginału, co nie jest podstawą do reklamacji/zwrotu towaru.

§ 6

Towary domawiane w późniejszym terminie mogą zawierać drobne różnice w stosunku do pierwszego zamówienia.

 

Definicje: Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada
ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium