Czas realizacji z usługą grawerską do 5 dni roboczych od akceptacji projektu. Potrzebujesz zamówienia szybciej? Wybierz dostawę ekspres

FAQ

1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo ?

Prowadzimy sklep online, dlatego zamówienia przyjmujemy tylko przez sklep internetowy.

Jeśli masz wiele plików do projektu - oczywiście dla ułatwienia proponujemy składowe projektu przesłać za pośrednictwem e-mail w tytule podając numer zamówienia, który się utworzy po wykonaniu zamówienia przez sklep online.

Jeśli potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności również nie ma problemu. W opcjach płatności wybierz faktura terminowa.

Jeśli masz kłopot ze złożeniem zamówienia przez sklep internetowy zachęcamy do przeczytania instrukcji, którą znajdziesz tutaj lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta - na pewno pomożemy :)

 

2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Produkty z grawerem/nadrukiem/tabliczką/wklejką (wszystkie produkty z usługą, które wymagają zaangażowania grafika)

Do 5 dni roboczych od akceptacji projektu - oczekiwanie na projekt do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia

W przypadku prostych tabliczek grawer laminat lub sublimacja z samym napisem projekt jest wysyłany na życzenie

Czas realizacji jest liczony do godz 12:00

Wyjątek stanowią statuetki v-lineamber oraz produkty custom (ich czas realizacji jest od 7 dni roboczych)

Odbiór osobisty nie przyspiesza terminu realizacji

 

Produkty bez usługi ("czyste"), bez tabliczek, bez wklejek

do 3 dni roboczych

Czas realizacji jest liczony do godz 14:00

Wyjątek stanowią statuetki v-lineamber oraz produkty custom (ich czas realizacji jest od 7 dni roboczych)

Odbiór osobisty nie przyspiesza terminu realizacji

 

W przypadku skomplikowanych projektów graficznych i dużego obłożenia produkcji zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienia.

Standardowo czas dostawy gwarantowany przez firmy kurierskie wynosi 1 dzień roboczy w przypadku wysyłki kartonu, bądź 48h w przypadku palet. Firma TrofeaSklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach z winy przewoźnika (firmy kurierskiej).

Zamówienia w sklepie składać można całą dobę każdego dnia roku natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach podanych wyżej. Nie realizujemy zamówień w dni ustawowo wolne od pracy - prosimy uwzględniać te terminy planując zakupy.

 

3. Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej?

Usługa ekspres gwarantuje możliwość realizacji zamówienia produktów w przyśpieszonym terminie, wysyłka nawet tego samego dnia, a towar spersonalizowany poniżej 3 dni roboczych (zamówienie złożone do 12:00) po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym. Dopłata za usługę expres to tylko 30% wartości zamówienia.

W celu zamówienia usługi expres prosimy podać datę otrzymania zamówienia oraz o wybór "Dostawa EKSPERS" podczas składania zamówienia.

Zamówienia ekspres są przyjmowane do realizacji na ten sam dzień roboczy, złożone nie później niż do godziny 12.00 danego dnia - prosimy uwzględniać te terminy przy planowaniu zakupów.

Warunkiem wykonania zlecenia EXPRES jest akceptacja przesłanego pocztą elektroniczną projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania u grafika zajmującego się zleceniem.

Instrukcję, jak złożyć zamówienie z usługą ekspres znajdziesz tutaj

 

4. Jaki jest koszt i czas oczekiwania na projekt?

Czas oczekiwania na projekt oraz poprawki graficzne wynosi 2 dni robocze,  aczkolwiek staramy się wszystkie projekty wysyłać jeszcze tego samego dnia. Zamówienia i akceptacje projektów przyjmujemy do godziny 12:00. Prosimy uwzględnić te terminy w momencie planowania zakupów.

Po opracowaniu grafiki, projekt wysyłany jest pocztą elektroniczną do potwierdzenia przez Klienta (oprócz prostych projektów tabliczek). Klient zobowiązany jest odesłać odpowiedź zwrotną (e-mail) pisemną akceptację projektu lub przesłać informacje dotyczące korekty lub zmian w projekcie. W momencie rezygnacji przez klienta z zamówienia, już po wykonaniu projektu naliczana zostaje klientowi opłata za projekt graficzny (opracowanie graficzne)

 

5. Czy mogę obejrzeć i/lub kupić nagrodę na miejscu?

Prowadzimy sklep online - nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie dysponujemy asortymentem na miejscu do oglądania. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze nagród - skontaktuj się z nami. Prześlemy Ci zdjęcia i przykładowe wizualizacje oraz doradzimy jaką nagrodę wybrać.

 

6. Czy mogę liczyć na rabat?

Posiadamy system rabatowy uzależniony od wartości zamówienia. Rabaty naliczają się automatycznie w koszyku zakupowym. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Zachęcamy również do skorzystania z programu lojalnościowego dla zarejestrowanych klientów. Więcej informacji znajdziesz tutaj

 

7. Jakie formy płatności są możliwe?

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar:

- Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą płatniczą kurierowi DPD przy odbiorze.

DPD jako pierwsza firma kurierska w Polsce udostępniła możliwość płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają rozliczenia bezgotówkowe. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju. Odbiorca przesyłki sam może zdecydować, w jaki sposób zapłaci za przesyłkę pobrania, ponieważ ma wybór między dwiema możliwościami – płatności gotówką lub płatności kartą.

- Szybki przelew internetowy: Płatność przelewem lub BLIK w systemie płatności online iMoje ( System ING BANK ŚLĄSKI )

Forma płatności elektronicznej umożliwia wykonanie bezpośredniego przelewu z rachunku bankowego lub zapłatę BLIKiem. Imoje to wygoda zakupów dla klientów, rozwiązanie to umożliwia dokonanie zakupów i odłożenie płatności nawet o 30 dni od daty zamówienia. Klient w tym czasie ma możliwość dokonania zwrotu produktu, bez dodatkowych kosztów, lub rozłożenia płatności na raty – nawet do 12 miesięcy. Imoje to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jest pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działa 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.

Przelewy24.pl: Płatność kartą

- Przelew tradycyjny: Płatność na konto 61 1050 1025 1000 0090 3229 6387. W tytule proszę wpisać numer zamówienia.

Faktura terminowa do 14 dni dla urzędów i jednostek publicznych, samorządowych itp. (warunkiem koniecznym do spełnienia jest przesłanie skanu – zamówienia podbitego i podpisanego przez osoby decyzyjne)

 

8. W jakim formacie mogę przesłać grafikę?

Pliki z projektami powinny zawierać czcionki zamienione na krzywe, elementy zapisane w palecie CMYK, rozdzielczość zdjęć 300dpi i zapis w formacie czytanym przez Corel Draw - cdr, cmx, pliku z Adobe Ilustrator w formacie pdfx 2001, bez kompresji.

Teksty grawerek przyjmowane są przez formularz "wpisz tekst" dostępnym przy produkcie lub w formie elektronicznej - pliki tekstowe: doc, docx. txt itp., które umożliwiają skopiowanie tekstu. 

Przy zamówieniu produktu z usługą pierwszą wersję projektu i pierwszą poprawkę klient otrzymuje gratis!
Do ceny usługi doliczana jest opłata za opracowanie graficzne (opracowanie graficzne), w przypadku gdy:

  1. dokonuje się przeróbki grafiki rastrowej na wektorową
  2. należy wykonać bardziej skomplikowaną obróbkę zdjęć, np. wycięcie postaci ze zdjęcia, umieszczanie ich na innym tle, łączenie dwóch zdjęć, usuwanie obiektów lub defektów ze zdjęć, przygotowanie zdjęcia pod laser;
  3. wymagana jest wizualizacja - naniesienie projektu na zdjęcie produktu;
  4. projekt przysłany przez Klienta nie spełnia wskazanych wyżej warunków technicznych i istnieje konieczność przerobienia grafiki;

Klient będzie za każdym razem informowany (e-mail, telefon) o naliczeniu tej opłaty.

9. Czy muszę dodawać każdy produkt pojedynczo, jeśli mam różną treść ?

Nie :)

Przy każdym produkcie jest miejsce na wpisanie zamawianej ilości oraz pole "dodaj plik" - jest to miejsce na załączenie pliku tekstowego (np. Word), w którym można wypisać wszystkie treści na medale/statuetki itp.

Możesz również złożyć zamówienie na odpowiednią ilość produktów i przesłać do nas treść mailowo w tytule wiadomości wpisując numer zamówienia, który Ci się wygeneruje po złożeniu zamówienia prze sklep internetowy. 

10. Chcę grawer, jaką grafikę mam przesłać?

Jeśli chcesz umieścić logotyp/grafikę na szkle lub tabliczce z laminatu należy przesłać grafikę wektorową (w krzywych) - np. format cdr, cmx, pdf bez bitmapy.

Jeśli nie posiadasz należy doliczyć opracowanie graficzne lub zmienić technikę na nadruk.

 

RODZAJE AKCEPTOWALNYCH ZAŁĄCZNIKÓW
Technika zdobienia

grawer laserowy, grawer wypełniony farbą, grawer laminat

Nadruk luxroJet/kolorowy
 Format pliku cdr, cmx, pdf (bez bitmapy!) jpg, bmp, png, Ai, eps, svg, doc, docx, psd, cdr, cmx, pdf

 

11. Czym się różni grawer od nadruku?

Szczegółowe wyjaśnienie z przykładowymi zdjęciami znajdziesz w poniższych podstronach:

 

12. Jaka jest cena?

Aktualna cena ukazuje się na stronie. Pierwsza cena która widnieje to cena "czystego produktu" czyli bez tabliczki/zdobienia/graweru itp.

Po wybraniu wariantów z "*" ukazuję się cena ostateczna. Po dodaniu produktu do torby zakupowej w koszyku ukazuje się cena dostawy i wartość całego zamówienia.

Na przykładzie statuetki M73 zobrazujemy różnicę:

Cena czystego produktu:

Cena po wybraniu wysokości i techniki zdobienia:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium