FAQ
1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo ? |
Prowadzimy sklep online, dlatego zamówienia przyjmujemy tylko przez sklep internetowy.
Jeśli masz wiele plików do projektu - oczywiście dla ułatwienia proponujemy składowe projektu przesłać za pośrednictwem e-mail w tytule podając numer zamówienia, który się utworzy po wykonaniu zamówienia przez sklep online.
Jeśli potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności również nie ma problemu. W opcjach płatności wybierz faktura terminowa.
Jeśli masz kłopot ze złożeniem zamówienia przez sklep internetowy zachęcamy do przeczytania instrukcji, którą znajdziesz tutaj lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta - na pewno pomożemy :)
2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie? |
Produkty z grawerem/nadrukiem/tabliczką/wklejką (wszystkie produkty z usługą, które wymagają zaangażowania grafika)
Do 5 dni roboczych od akceptacji projektu - oczekiwanie na projekt do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia
W przypadku prostych tabliczek grawer laminat lub sublimacja z samym napisem projekt jest wysyłany na życzenie
Czas realizacji jest liczony do godz 12:00
Wyjątek stanowią statuetki v-line, amber oraz produkty custom (ich czas realizacji jest od 7 dni roboczych)
Odbiór osobisty nie przyspiesza terminu realizacji
Produkty bez usługi ("czyste"), bez tabliczek, bez wklejek
do 3 dni roboczych
Czas realizacji jest liczony do godz 14:00
Wyjątek stanowią statuetki v-line, amber oraz produkty custom (ich czas realizacji jest od 7 dni roboczych)
Odbiór osobisty nie przyspiesza terminu realizacji
W przypadku skomplikowanych projektów graficznych i dużego obłożenia produkcji zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienia.
Standardowo czas dostawy gwarantowany przez firmy kurierskie wynosi 1 dzień roboczy w przypadku wysyłki kartonu, bądź 48h w przypadku palet. Firma TrofeaSklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach z winy przewoźnika (firmy kurierskiej).
Zamówienia w sklepie składać można całą dobę każdego dnia roku natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach podanych wyżej. Nie realizujemy zamówień w dni ustawowo wolne od pracy - prosimy uwzględniać te terminy planując zakupy.
3. Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej? |
Usługa ekspres gwarantuje możliwość realizacji zamówienia produktów w przyśpieszonym terminie, wysyłka nawet tego samego dnia, a towar spersonalizowany poniżej 3 dni roboczych (zamówienie złożone do 12:00) po uprzednim uzgodnieniu z działem handlowym. Dopłata za usługę expres to tylko 30% wartości zamówienia.
W celu zamówienia usługi expres prosimy podać datę otrzymania zamówienia oraz o wybór "Dostawa EKSPERS" podczas składania zamówienia.
Zamówienia ekspres są przyjmowane do realizacji na ten sam dzień roboczy, złożone nie później niż do godziny 12.00 danego dnia - prosimy uwzględniać te terminy przy planowaniu zakupów.
Warunkiem wykonania zlecenia EXPRES jest akceptacja przesłanego pocztą elektroniczną projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania u grafika zajmującego się zleceniem.
Instrukcję, jak złożyć zamówienie z usługą ekspres znajdziesz tutaj
4. Jaki jest koszt i czas oczekiwania na projekt? |
Czas oczekiwania na projekt oraz poprawki graficzne wynosi 2 dni robocze, aczkolwiek staramy się wszystkie projekty wysyłać jeszcze tego samego dnia. Zamówienia i akceptacje projektów przyjmujemy do godziny 12:00. Prosimy uwzględnić te terminy w momencie planowania zakupów.
Po opracowaniu grafiki, projekt wysyłany jest pocztą elektroniczną do potwierdzenia przez Klienta (oprócz prostych projektów tabliczek). Klient zobowiązany jest odesłać odpowiedź zwrotną (e-mail) pisemną akceptację projektu lub przesłać informacje dotyczące korekty lub zmian w projekcie. W momencie rezygnacji przez klienta z zamówienia, już po wykonaniu projektu naliczana zostaje klientowi opłata za projekt graficzny (opracowanie graficzne)
5. Czy mogę obejrzeć i/lub kupić nagrodę na miejscu? |
Prowadzimy sklep online - nie posiadamy sklepu stacjonarnego i nie dysponujemy asortymentem na miejscu do oglądania. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze nagród - skontaktuj się z nami. Prześlemy Ci zdjęcia i przykładowe wizualizacje oraz doradzimy jaką nagrodę wybrać.
6. Czy mogę liczyć na rabat? |
Posiadamy system rabatowy uzależniony od wartości zamówienia. Rabaty naliczają się automatycznie w koszyku zakupowym. Więcej informacji znajdziesz tutaj
Zachęcamy również do skorzystania z programu lojalnościowego dla zarejestrowanych klientów. Więcej informacji znajdziesz tutaj
7. Jakie formy płatności są możliwe? |
Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar:
- Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą płatniczą kurierowi DPD przy odbiorze.
DPD jako pierwsza firma kurierska w Polsce udostępniła możliwość płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają rozliczenia bezgotówkowe. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju. Odbiorca przesyłki sam może zdecydować, w jaki sposób zapłaci za przesyłkę pobrania, ponieważ ma wybór między dwiema możliwościami – płatności gotówką lub płatności kartą.
- Szybki przelew internetowy: Płatność przelewem lub BLIK w systemie płatności online iMoje ( System ING BANK ŚLĄSKI )
Forma płatności elektronicznej umożliwia wykonanie bezpośredniego przelewu z rachunku bankowego lub zapłatę BLIKiem. Imoje to wygoda zakupów dla klientów, rozwiązanie to umożliwia dokonanie zakupów i odłożenie płatności nawet o 30 dni od daty zamówienia. Klient w tym czasie ma możliwość dokonania zwrotu produktu, bez dodatkowych kosztów, lub rozłożenia płatności na raty – nawet do 12 miesięcy. Imoje to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jest pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działa 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.
- Przelewy24.pl: Płatność kartą
- Przelew tradycyjny: Płatność na konto 61 1050 1025 1000 0090 3229 6387. W tytule proszę wpisać numer zamówienia.
- Faktura terminowa do 14 dni dla urzędów i jednostek publicznych, samorządowych itp. (warunkiem koniecznym do spełnienia jest przesłanie skanu – zamówienia podbitego i podpisanego przez osoby decyzyjne)
8. W jakim formacie mogę przesłać grafikę? |
Pliki z projektami powinny zawierać czcionki zamienione na krzywe, elementy zapisane w palecie CMYK, rozdzielczość zdjęć 300dpi i zapis w formacie czytanym przez Corel Draw - cdr, cmx, pliku z Adobe Ilustrator w formacie pdfx 2001, bez kompresji.
Teksty grawerek przyjmowane są przez formularz "wpisz tekst" dostępnym przy produkcie lub w formie elektronicznej - pliki tekstowe: doc, docx. txt itp., które umożliwiają skopiowanie tekstu.
Przy zamówieniu produktu z usługą pierwszą wersję projektu i pierwszą poprawkę klient otrzymuje gratis!
Do ceny usługi doliczana jest opłata za opracowanie graficzne (opracowanie graficzne), w przypadku gdy:
- dokonuje się przeróbki grafiki rastrowej na wektorową
- należy wykonać bardziej skomplikowaną obróbkę zdjęć, np. wycięcie postaci ze zdjęcia, umieszczanie ich na innym tle, łączenie dwóch zdjęć, usuwanie obiektów lub defektów ze zdjęć, przygotowanie zdjęcia pod laser;
- wymagana jest wizualizacja - naniesienie projektu na zdjęcie produktu;
- projekt przysłany przez Klienta nie spełnia wskazanych wyżej warunków technicznych i istnieje konieczność przerobienia grafiki;
Klient będzie za każdym razem informowany (e-mail, telefon) o naliczeniu tej opłaty.
9. Czy muszę dodawać każdy produkt pojedynczo, jeśli mam różną treść ? |
Nie :)
Przy każdym produkcie jest miejsce na wpisanie zamawianej ilości oraz pole "dodaj plik" - jest to miejsce na załączenie pliku tekstowego (np. Word), w którym można wypisać wszystkie treści na medale/statuetki itp.
Możesz również złożyć zamówienie na odpowiednią ilość produktów i przesłać do nas treść mailowo w tytule wiadomości wpisując numer zamówienia, który Ci się wygeneruje po złożeniu zamówienia prze sklep internetowy.
10. Chcę grawer, jaką grafikę mam przesłać? |
Jeśli chcesz umieścić logotyp/grafikę na szkle lub tabliczce z laminatu należy przesłać grafikę wektorową (w krzywych) - np. format cdr, cmx, pdf bez bitmapy.
Jeśli nie posiadasz należy doliczyć opracowanie graficzne lub zmienić technikę na nadruk.
Technika zdobienia |
grawer laserowy, grawer wypełniony farbą, grawer laminat |
Nadruk luxroJet/kolorowy |
Format pliku | cdr, cmx, pdf (bez bitmapy!) | jpg, bmp, png, Ai, eps, svg, doc, docx, psd, cdr, cmx, pdf |
11. Czym się różni grawer od nadruku? |
Szczegółowe wyjaśnienie z przykładowymi zdjęciami znajdziesz w poniższych podstronach:
- Dla statuetek szklanych - kliknij
- Dla pucharów, statuetek z tabliczkami - kliknij
- Dla dyplomów - kliknij
- Dla medali - kliknij
12. Jaka jest cena? |
Aktualna cena ukazuje się na stronie. Pierwsza cena która widnieje to cena "czystego produktu" czyli bez tabliczki/zdobienia/graweru itp.
Po wybraniu wariantów z "*" ukazuję się cena ostateczna. Po dodaniu produktu do torby zakupowej w koszyku ukazuje się cena dostawy i wartość całego zamówienia.
Na przykładzie statuetki M73 zobrazujemy różnicę:
Cena czystego produktu:
Cena po wybraniu wysokości i techniki zdobienia: