Ekspresowa dostawa: realizacja w 24h, a z grawerem w 48h! Wybierz dostawę ekspres

 

FAQ

1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo ?

Nie, zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez sklep internetowy, ponieważ prowadzimy sprzedaż w pełni online.


 Masz wiele plików do projektu?

Dla Twojej wygody:

  • Zamówienie składasz przez sklep internetowy
  • Pliki do projektu możesz przesłać e-mailem, podając w tytule wiadomości numer zamówienia, który otrzymasz po złożeniu zamówienia w sklepie

 Potrzebujesz faktury z odroczonym terminem płatności?

  • W trakcie składania zamówienia, w sekcji płatności, wybierz opcję „faktura terminowa

Masz problem ze złożeniem zamówienia online?

  • Skorzystaj z naszej instrukcji składania zamówienia – znajdziesz ją tutaj
  • Albo skontaktuj się z działem obsługi klienta – z przyjemnością pomożemy!

 

2. Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

Produkty z usługą (grawer, nadruk, tabliczka, wklejka)

  • Czas realizacji: do 5 dni roboczych od akceptacji projektu
  • Projekt graficzny: wysyłany do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia
  • Proste projekty (np. napisy na tabliczkach): projekt wysyłamy tylko na życzenie
  • Godzina graniczna: zamówienia złożone do godz. 12:00 są liczone w tym samym dniu

Wyjątki:

  • Statuetki V-line, Amber, Q-Medals oraz produkty custom – czas realizacji: do 7 dni roboczych

Produkty bez usługi (tzw. „czyste”) – bez tabliczek, wklejek, graweru

  • Czas realizacji: do 3 dni roboczych
  • Godzina graniczna: zamówienia złożone do godz. 14:00 są liczone w tym samym dniu

Wyjątki:

  • Statuetki V-line, Amber oraz produkty custom – czas realizacji: do 7 dni roboczych

Uwagi dodatkowe

  • W przypadku skomplikowanych projektów graficznych lub dużego obciążenia produkcji, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji.
  • Zamówienia można składać 24/7, przez cały rok.
  • Realizacja odbywa się tylko w dni robocze w godzinach pracy – nie pracujemy w dni ustawowo wolne od pracy, prosimy uwzględnić to przy planowaniu zakupów.

3. Bardzo mi się spieszy! Czy można zamówienie wysłać szybciej?

Tak! Oferujemy usługę EXPRES, która umożliwia realizację zamówienia w przyspieszonym terminie – nawet w tym samym dniu roboczym lub do 3 dni roboczych w przypadku produktów personalizowanych (np. z grawerem, nadrukiem, tabliczką).

Warunki skorzystania z usługi EXPRES:

  • Zamówienie musi zostać złożone i opłacone do godziny 12:00
  • Wymagana jest wcześniejsza akceptacja ze strony działu handlowego
  • Konieczna jest akceptacja projektu graficznego w ciągu 20 minut od jego otrzymania (projekt wysyłany e-mailem)
  • Dopłata za usługę: 30% wartości zamówienia

Jak zamówić usługę ekspres?

  1. Wybierz opcję dostawy "Dostawa EXPRES" podczas składania zamówienia
  2. W komentarzu do zamówienia lub w kontakcie z obsługą podaj:
  • dokładną datę, na kiedy potrzebujesz zamówienie

Poczekaj na potwierdzenie możliwości realizacji przez nasz zespół handlowy

Zamówienia ekspresowe są przyjmowane wyłącznie w dni robocze, do godziny 12:00. Prosimy uwzględnić ten termin podczas planowania zakupów.

Instrukcję, jak złożyć zamówienie z usługą ekspres znajdziesz tutaj

 

4. Jaki jest koszt i czas oczekiwania na projekt?

Czas realizacji projektu graficznego:

  • Standardowy czas przygotowania projektu oraz ewentualnych poprawek wynosi do 2 dni roboczych
  • W praktyce większość projektów staramy się przesyłać jeszcze tego samego dnia
  • Zamówienia i akceptacje projektów przyjmujemy do godziny 12:00 – późniejsze przechodzą na kolejny dzień roboczy

Prosimy uwzględnić te terminy przy planowaniu zamówienia


Proces akceptacji projektu:

  • Gotowy projekt wysyłamy e-mailem do akceptacji
  • Klient zobowiązany jest do udzielenia pisemnej odpowiedzi – może to być:
    • akceptacja projektu
    • zgłoszenie poprawek lub zmian
  • Wyjątek: w przypadku prostych tabliczek z samym napisem projekt wysyłamy tylko na życzenie

Koszt projektu:

  • Projekt graficzny jest bezpłatny, o ile realizacja zamówienia dojdzie do skutku
  • W przypadku rezygnacji z zamówienia po przygotowaniu projektu, naliczamy opłatę za wykonanie opracowania graficznego

 

5. Czy mogę obejrzeć i/lub kupić nagrodę na miejscu?

Prowadzimy sklep internetowy – nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani ekspozycji na miejscu.

Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze:

  • Skontaktuj się z nami – z przyjemnością prześlemy Ci zdjęcia, przykładowe wizualizacje i doradzimy najlepsze rozwiązanie

 

6. Czy mogę liczyć na rabat?

Tak! Oferujemy:

  • Automatyczny system rabatowy – rabaty naliczają się w koszyku w zależności od wartości zamówienia
    (→ więcej informacji znajdziesz tutaj)
  • Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów
    (→ szczegóły dostępne tutaj)

7. Jakie formy płatności są możliwe?

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar:

- Za pobraniem, zapłata gotówką lub kartą płatniczą kurierowi DPD przy odbiorze.

DPD jako pierwsza firma kurierska w Polsce udostępniła możliwość płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają rozliczenia bezgotówkowe. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju. Odbiorca przesyłki sam może zdecydować, w jaki sposób zapłaci za przesyłkę pobrania, ponieważ ma wybór między dwiema możliwościami – płatności gotówką lub płatności kartą.

- Szybki przelew internetowy: Płatność przelewem lub BLIK w systemie płatności online iMoje ( System ING BANK ŚLĄSKI )

Forma płatności elektronicznej umożliwia wykonanie bezpośredniego przelewu z rachunku bankowego lub zapłatę BLIKiem. Imoje to wygoda zakupów dla klientów, rozwiązanie to umożliwia dokonanie zakupów i odłożenie płatności nawet o 30 dni od daty zamówienia. Klient w tym czasie ma możliwość dokonania zwrotu produktu, bez dodatkowych kosztów, lub rozłożenia płatności na raty – nawet do 12 miesięcy. Imoje to instytucja płatnicza udostępniająca system szybkich płatności online, które są alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych. Jest pośrednikiem między płacącym a sklepem internetowym, dzięki czemu płatność przebiega niemalże w „czasie rzeczywistym”, co nie wymaga oczekiwania na zaksięgowanie przelewu przez bank. Działa 24h/dobę – niezależnie od pory dnia czy nocy, twoja płatność trafia od razu do sprzedawcy.

Przelewy24.pl: Płatność kartą

- Przelew tradycyjny: Płatność na konto 50105010121000009084289876. W tytule proszę wpisać numer zamówienia.

Faktura terminowa do 14 dni dla urzędów i jednostek publicznych, samorządowych itp. (warunkiem koniecznym do spełnienia jest przesłanie skanu – zamówienia podbitego i podpisanego przez osoby decyzyjne)

 

8. W jakim formacie mogę przesłać grafikę?

Grafika do nadruku/graweru:

  • Format: CDR, CMX, PDF/X-2001 (Adobe Illustrator), bez kompresji
  • Kolory: CMYK
  • Rozdzielczość: 300 dpi
  • Czcionki: zamienione na krzywe

Teksty do grawerów:

  • Wpisz treść w formularzu „wpisz tekst” przy produkcie
    lub
  • Prześlij plik tekstowy (np. DOC, DOCX, TXT), z którego możemy skopiować treść

Pierwszy projekt i jedna poprawka – gratis!

Dodatkowa opłata graficzna doliczana jest, gdy:

  • Konieczne jest przekształcenie grafiki rastrowej na wektor
  • Wymagana jest zaawansowana obróbka zdjęć (np. wycinanie postaci, usuwanie tła, łączenie zdjęć)
  • Potrzebna jest wizualizacja projektu na produkcie
  • Przesłany projekt nie spełnia wymagań technicznych i trzeba go dostosować

O każdej dodatkowej opłacie informujemy wcześniej – mailowo lub telefonicznie.

9. Czy muszę dodawać każdy produkt pojedynczo, jeśli mam różną treść ?

Nie :)

Zamiast dodawać każdy produkt pojedynczo:

  • Wybierz odpowiednią liczbę sztuk danego produktu
  • Dołącz jeden plik tekstowy (np. Word), gdzie podasz treść dla każdego egzemplarza
  • Możesz też przesłać treści mailowo, wpisując w tytule wiadomości numer zamówienia, który wygeneruje się po złożeniu zamówienia przez sklep

10. Chcę grawer, jaką grafikę mam przesłać?

Jeśli chcesz umieścić logotyp/grafikę na szkle lub tabliczce z laminatu należy przesłać grafikę wektorową (w krzywych) - np. format cdr, cmx, pdf bez bitmapy.

Jeśli nie posiadasz należy doliczyć opracowanie graficzne lub zmienić technikę na nadruk.

 

RODZAJE AKCEPTOWALNYCH ZAŁĄCZNIKÓW
Technika zdobienia

grawer laserowy, grawer wypełniony farbą, grawer laminat

Nadruk luxroJet/kolorowy
 Format pliku cdr, cmx, pdf (bez bitmapy!) jpg, bmp, png, Ai, eps, svg, doc, docx, psd, cdr, cmx, pdf

 

11. Czym się różni grawer od nadruku?

Szczegółowe wyjaśnienie z przykładowymi zdjęciami znajdziesz w poniższych podstronach:

 

12. Jaka jest cena?

Cena podstawowa:

Cena wyświetlana jako pierwsza na stronie dotyczy najtańszego wariantu produktu w wersji „czystej”, czyli bez zdobień, nadruku, graweru ani projektu graficznego.

Cena z personalizacją:

Po wybraniu wariantu z nadrukiem, grawerem lub tabliczką, system automatycznie pokazuje aktualną cenę dla danego zestawu usług.
Produkty personalizowane zawsze mają wyższą cenę niż ich wersje bazowe.


Z czego składa się ostateczna cena produktu?

Ostateczny koszt produktu obejmuje nie tylko materiał (np. szkło, medal, statuetkę), ale również:

  • Koszt techniki zdobienia (np. nadruk UV, grawer laserowy, sublimacja)
  • Opracowanie projektu graficznego zgodnie z wymaganiami klienta
  • Pracę grafika, który tworzy indywidualny projekt dopasowany do wybranego produktu
  • Kontrolę jakości gotowego produktu, aby spełniał nasze wysokie standardy
  • Koszty eksploatacyjne maszyn i urządzeń do nadruku/graweru
  • Koszt ręcznego malowania – w przypadku graweru barwionego dodatkowo uwzględniamy pracę osoby, która ręcznie nanosi farbę na wygrawerowane elementy
  • Materiały pomocnicze, takie jak farby, szablony, taśmy czy podkłady produkcyjne

 

13. Czy statuetki będą wyglądały dokładnie tak jak na zdjęciach w sklepie?

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od oryginalnego wyglądu statuetek. Różnice mogą wynikać z procesu produkcji, ustawień ekranu czy oświetlenia podczas fotografowania. Produkty odlewane mogą mieć drobne różnice w fakturze lub odcieniu, co jest naturalnym efektem tej technologii i nie wpływa na ich jakość.

Niektóre statuetki są odlewane lub ręcznie wykańczane, co może skutkować niewielkimi różnicami między egzemplarzami. To cecha charakterystyczna produktów wykonywanych w tej technologii.

14. Jakie materiały są używane do produkcji statuetek?

Każda statuetka ma podany materiał wykonania w opisie produktu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z tą informacją przed zakupem. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące składu lub właściwości materiałów, chętnie udzielimy szczegółowych informacji.

 

15. Czy statuetki są ciężkie?

 Waga statuetek różni się w zależności od modelu i materiału. Informacja o wadze jest dostępna w opisie produktu (jeśli jej nie ma napisz do nas, a na pewno udzielimy tej informacji). Jeśli statuetka jest wykonana z lżejszych materiałów, jest to celowy wybór technologiczny, który nie wpływa na jej estetykę czy trwałość.

 

16. Czy jest limit znaków na tabliczce?

Nie narzucamy ścisłego limitu znaków – tekst może być dowolnej długości, o ile mieści się w dostępnej przestrzeni tabliczki. Wymiary tabliczki są podane w opisie produktu, a minimalna stosowana czcionka ma 7 pkt, co zapewnia czytelność graweru lub durku. W przypadku bardzo długiego tekstu nasz grafik skontaktuje się z Państwem i zaproponuje ewentualne skrócenie treści, aby zachować czytelność napisów. Dodatkowo dostosuje rozmieszczenie tekstu tak, aby całość była estetyczna i dobrze widoczna na tabliczce.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium